Skip to main content

Hull Bevegelig Gjennomsnittsformelen


TRIX-indikator TRIX er en oscillator designet for handelstrender. Velg en TRIX-indikatorperiode som passer til tidsrammen du handler. Indikatoren vil holde deg i trender som er kortere eller lik vinduet. Basert på et tredobbelt glatt glidende gjennomsnitt av sluttkurs, eliminerer indikatoren syklene kortere enn den valgte indikatorperioden. Triple utjevning reduserer volatiliteten og minimerer sjansen for at falske signaler skaper deg ut av en trend for tidlig. TRIX ble utviklet av Jack Huton, utgiver av (Technical Analysis of) Stocks and Commodities magazine. Gå lenge når TRIX blir under null. Gå kort når TRIX blir nede over null. Bruk en signallinje (et 9-dagers eksponentielt glidende gjennomsnitt for TRIX) for å eliminere falske signaler. Vent til TRIX krysser signallinjen før du går inn i handelen. Mus over diagramtekster for å vise handelssignaler. Sammenlign resultatene fra TRIX-oscillatoren til de med et enkelt bevegelige gjennomsnittssystem ved å bruke MA med sluttpris som filter: Gå lang L når TRIX krysser over signallinjen under null. Pris lukkes over MA 4 dager tidligere, men så pisker vi inn og ut flere ganger på W. Gå kort S når TRIX krysser til under signallinjen mens den er over null. Til sammenligning er MA-signalet X mye senere. Det er tydelig at TRIX kan eliminere en rekke whipsaws, med bare marginalt lag i signalet sammenlignet med raskere indikatorer. Se Indikatorpanel for veibeskrivelse om hvordan du setter opp en indikator. Standard TRIX-vinduet er 12 dager. For å endre standardinnstillingene - Rediger indikatorinnstillinger. Gjennomsnittlig True Range (ATR) Bands Average True Range ble introdusert av J. Welles Wilder i 1978-boken New Concepts In Technical Trading Systems. ATR er forklart i større detalj ved gjennomsnittlig True Range. Wilder utviklet trend-volatilitet Stopp basert på gjennomsnittlig sant utvalg, som senere utviklet seg til gjennomsnittlig True Range Trailing Stops. men disse har to store svakheter: Stopper beveger seg nedover under en opp-trend hvis gjennomsnittlig True Range utvides. Jeg er ubehagelig med dette: stopper bør bare bevege seg i retning av trenden. Stopp-og-bakover-mekanismen forutsetter at du bytter til en kort posisjon når den stoppes ut av en lang posisjon, og omvendt. Alt for ofte blir handelsfolk stoppet tidlig når de følger en trend og ønsker å komme inn igjen i samme retning som deres tidligere handel. Gjennomsnittlig True Range Bands adresserer begge disse svakhetene. Stoppene beveger seg bare i retning av trenden og antar ikke at trenden har reversert når prisen krysser stoppnivået. Signaler brukes til utganger: Avslutt en lang posisjon når prisen krysser under det laveste gjennomsnittlige True Range Band. Avslutt en kort posisjon når prisen krysser over det øvre gjennomsnittlige True Range Band. Mens ukonvensjonelle, kan båndene brukes til å signalere oppføringer når de brukes i forbindelse med et trendfilter. Et kryss av motsatt bånd kan også brukes som et signal for å beskytte fortjenesten. RJ CRB Commodities Index sen 2008 nedtrenden vises med gjennomsnittlig True Range Bands (21 dager, 3xATR, sluttpris) og 63-dagers eksponensielt glidende gjennomsnitt som brukes som et trendfilter. Mus over diagramtekster for å vise handelssignaler. Gå kort S når prisen lukkes under 63-dagers eksponensielt glidende gjennomsnitt og nedre bånd Exit X når prisen lukkes over øvre bandet Go short S når prisen lukkes under underbåndet Exit X når prisen lukkes over øvre båndet Go short S når Prisen lukkes under underbåndet Exit X når prisen lukker over øvre bånd. Ingen lange posisjoner tas når prisen er under 63-dagers eksponensielt glidende gjennomsnitt, heller ikke korte stillinger når over 63-dagers eksponensielt glidende gjennomsnitt. Det er to alternativer tilgjengelig: Sluttpris: ATR Bands er tegnet rundt sluttkurs. HighLow: Bands er plottet i forhold til høye og lave priser, som lysekroneutganger. ATR-tidsperioden er 21 dager, med multipler satt til en standard på 3 x ATR. Det normale området er 2, for svært kort sikt, til 5 for langsiktige bransjer. Flere enn 3 er utsatt for whipsaws. Se Indikatorpanel for veibeskrivelse om hvordan du setter opp en indikator. Forståelse av Hull Design Hulldesigns ABCs eller hva sex, rock og roll har å gjøre med båten din. En modell for en Viking 62 gjennomgår tank testing på New Jersey Stevens Institute of Technology. Som en del av min forskning for en historie jeg skrev, spurte jeg engang en maritim skribent, som også var en kjent maritim arkitekt, for å forklare grunnleggende om skrogdesign. Hans svar var kort og pithy. ldquoHull design er som sex: Alle vet det grunnleggende itrsquos detaljene som skiller den gode innsatsen fra bad. rdquo Vel, om du abonnerer på denne metaforen eller ikke, kan du ikke nekte at motivet til motorbåtskrogdesign starter ganske enkelt og raskt. blir komplisert. En lekmann kan lett tilbringe timer, om ikke dager og år, som går over lærebøker og tomter som forklarer slike arcane (minst til de gjennomsnittlige boater) konseptene som warp og prismatisk koeffisient. Skrogtyper Men hvis alt du virkelig vil ha er et arbeidskunnskap om de grunnleggende, slik at du kan være en mer informert boater, er et godt sted å starte ikke erotikk, men heller med en kniv og en boks. Forsøk å plassere hver i et basseng med vann. Legg merke til hvor lett du kan flytte kniven gjennom vannet, selv om det er uhøflig, og at kniven ikke roter eller ruller mye i reaksjon på bølgebevegelse. Men selvfølgelig en kniv doesnrsquot flyter, og er veldig smal, har lite internt volum for å bære alt. Boksen, derimot, hvis den er vanntett, vil flyte og kan bære mye mer for å starte opp. Du kan flytte det gjennom vannet ganske enkelt når itrsquos er rolig. Men når det er uhøflig, vil boksen begynne å rocke og rulle, spesielt i ro, og når du beveger den fremover, vil den hoppe, klappe og vandre til hver side. Denne sammenligningen har tydeligvis begrensninger, men forhåpentligvis illustrerer disse to objektene de grunnleggende bekymringene skrogdesignerne må håndtere for å skape praktiske, effektive skrog. Du kan intuitivt se at den enkleste båten å drive gjennom vannet ville være en med en fin, skarp inngang med minimal frontareal som derfor gir minimal motstand. Og du kan også se at båten som kunne bære de fleste og lasten, ville være en boxmdasha lekter. Så den åpenbare løsningen for å krysse vannet med maksimal komfort og last er å kombinere de to shapesmdasha-boksliknande kroppene med en skarp bue. Et slikt fartøy ville ikke bare bære mange ting og skjære gjennom vannet, det ville også kunne oppnå relativt høye hastigheter fordi dens flate bunn vil bli skjøvet opp av vannet da hastigheten og dermed kraften i vannet øker . Med andre ord, det ville fly. Men en spiss boks har alvorlige og åpenbare begrensninger. Først og fremst, siden hele bunnen, med unntak av selve fronten, er flat, vil itrsquos fortsatt pund og klappe når den er ledet inn i bølger av enhver størrelse, spesielt hvis det oppnår noen betydelig hastighet. For det andre, fordi bunnen er flat, ville et slikt skrog være vanskelig å kontrollere det vil vandre fra side til side, og krever konstant korreksjon til roret. Og for det tredje, når itrsquos går sakte eller til og med bare sitter stille, vil en flatbunn, barge-lignende boks rocke og rulle i reaksjon på enda en liten bølge. Så neste skritt i den evolusjonerende prosessen med skrogdesign er å bringe den spisse delen lenger akter slik at skrogets fremre del ikke er helt flat, men heller litt V-formet. Dette vil ikke bare gi en jevnere tur å gå inn i hogge og bølger, men hvis V er forlenget langt nok akter, vil det skape en ridgemdasha keelmdashthat som vil hjelpe skrogsporet i en rett linje. Men bare opp til et punkt, for når du strekker V-akter, reduserer du både romprsquos interiørvolum og heisen som ble opprettet av de flate overflatene som passerer gjennom vannet. Så nå er skroget ditt ikke så lett, og yoursquoll må nok legge til strøm for å oppnå samme hastighet. Samtidig øker V økt skrogets totale overflateareal som kommer i kontakt med vannet, og det øker motstanden. Nå trenger du enda mer kraft. Deep Thinking Dette forklarer hvorfor i dag bare noen få byggere tilbyr ekte deep-V hullsmdash24 grader eller deepermdashpreferring i stedet for å blande fine foresections for å skli gjennom bølger med flatere etter deler som vil få båten opp og ut av vannet slik at den kan fly. Sannsynligvis det beste eksempelet på denne kombinasjonen er South Jersey og Carolina sportfiskebåter, som bruker svært sharpmdashor ldquofinerdquomdashfrontal seksjoner som gradvis bløder inn i hva som er, for all hensikt, en flat overflate på transom. Det beste av disse båtene går fort og kjører godt fordi deres designere har funnet ut hvor mye V skal ansette fremover, akkurat når det skal begynne å flate ut, og hvor raskt. De fleste byggherrer donrsquot velger en slik løsning, og foretrekker å stole på mer V på tverrommet og kompensere for tap av løft ved å legge til løftestropper med horisontale flater som løper foran og bak som bidrar til å skyve hullet opp av vannet. Men uansett valg, betyr enhver løsning kompromiss. En form som genererer løft gir også motstand, og et bredere skrog som har mer innvendig rom har også mer skrogoverflate i kontakt med vannet, og opplever derfor mer motstand. Skrogdesign er imidlertid ikke bare om hastighet og interiørvolum. Therersquos også stabilitet og ømhet, som er en boatrsquos tendens til å rocke. Båtene som er beskrevet ovenfor, har planlegge skrog, noe som betyr at de har harde maskiner. Dette skaper hav - og styrbordsflater som skaper løft og hjelper flyet båten og holder det på en jevn køl. Men disse leilighetene reagerer også på heisen som er opprettet av bølger som beveger seg under båten, noe som får den til å rocke og rulle. Hvis du må ha en båt som går fastmdasha, planlegger båtmdashthis, er noe yoursquoll må håndtere, i hvert fall til en viss grad. Men antar at du ikke er like interessert i fart som du er i en jevn tur og effektivitet. I så fall vil du sannsynligvis donrsquot ha et planskrog, men heller en forskyvningsdesign. I stedet for den flate skrogbunnen og harde skåter, vil den ha en rundbunn og avrundede maskiner som donrsquot reagerer så alvorlig på trykk som genereres av bølger. Fordi denne utformingen er slipperymdashit produserer relativt lite motstandstemperaturer vanligvis mer drivstoffeffektiv, men at slipperiness også betyr at det blir bra. Så nesten hver forskyvning skrog har også en fremtredende kjel som holder den ledet i en rett linje. Maksimal hastighet for forskyvningskropp bestemmes av denne formelen: kvadratroten av vannlinjen (ikke total) lengden multiplisert med 1,34. Generelt sett er det resulterende tallet det raskeste i knutene, en forskyvningskropp kan gå, uansett hvor mye hestekrefter det er påført. Så hvis du har et forskyvningskropp med en vannlinjelengde på 36 fot, er den maksimale hastigheten 8,04 knop. (6 x 1,34 8,04) Legg til mer hestekrefter, og din kjerne trenger i utgangspunktet bare vann foran båten. Når du øker vannlinjens lengde, øker du også den potensielle topphastigheten, og derfor kan multihuller og båter med bulbous buer gå raskere enn enkle monoull-forskyvningsbåter. Som nevnt ovenfor, er løftet som et skrogskrog opplever på grunn av vannets oppadgående kraft på sine flate flater et dobbeltkantet sverd. Ved lav hastighet vil en hovelse eller hakke også utøve løft på disse flatene og gjøre båten rock og rulle. Mangler disse flate overflatene, et skrog med runde eller ldquosoftrdquo chines reagerer ikke så mye på bølger og rider ofte mye mer softlymdashit kan også rulle, men det vunnet ldquosnap rollrdquo som en hard-chine skrog vil. Dette er viktig fordi den oppadgående kraften som vannet utøver på en planlegge skrogkvartsplater er lik på begge sider, noe som genererer det som kalles dynamisk stabilitetsmdashas lenge som skroget går fort nok til å fly, det vil opprettholde jevn trim og hodet i en rett linje . Dynamisk stabilitet doesnrsquot betjenes med lave hastigheter eller på et mykt skrog. Finne balansen Noen skrogdesignere er villige til å akseptere begrensningene som er forbundet med disse to skrogtypene, og så forsøke å kombinere de beste egenskapene til skrogskroget og forskyvningsskroget ved å skape et design som kan overstige den teoretiske skroghastigheten, men likevel gi den type stabile , myk tur i bølger som et forskyvningskrok er kjent for. Resultatet av deres innsats er skrogformen med halv forskyvning, og det har generelt enten avkortet harde kutter eller andre relativt flate skrogoverflater på den etterfølgende delen av skroget som gir noe løft når båten beveger seg gjennom vannet. Igjen er hemmeligheten til et godt semi-displacement skroget hvordan designeren balanserer heisen som kreves for mer fart mot heisen som gjør båten rock og rulle. Tydeligvis er denne forklaringen svært forenklet, og det er mange andre design nyanser som jeg har tatt med. Så det er greit å tenke på de tre typer skrogformsmdashplaning, forskyvning og semi-displacementmdashas rene typer. De fleste skrog du kommer over, vil variere på dem. Så herersquos en endelig observasjon som kan være verdt å huske på: Overused, selv om det kan være, hevder det at det ikke er gratis lunsj. I skrogdesign, som i så mye av livet, er tillegget av somethingmdashspeed, å si, at subtraksjonen av noe annet kan være stabil eller en jevn tur. Alt har sin pris, og til slutt bestemmer det seg for deg å bestemme hva du må ha og hva du er villig til å gi opp for å få det.

Comments

Popular posts from this blog

Rickshaw Js Moving Average

Du får aldri jobb hvis du ikke har godt svar på dette ofte stilte intervjuespørsmål Velg riktig svar for å finne ut om du er forberedt på et vellykket jobbintervju. Hvorfor ønsker du denne jobben Velg riktig svar: Jeg ønsker å få kunnskap og erfaring i denne arbeidslinjen. Denne jobben tilbyr langsiktig karriereutvikling. Denne jobben er en ekte mulighet for meg å vokse og utvikle. Jeg kan få innvirkning og gi fordel for selskapet Denne jobben vil hjelpe meg med å anta et annet nivå i min karriere. Test ditt jobbintervju Ferdigheter Takk for at du tok deg tid til å intervjue med oss, men weve bestemte oss for å ansette noen andre. Ingen arbeidssøker ønsker å høre disse ordene etter intervjuet. Merk Svare på dette intervjuet spørsmålet feil kan koste deg din nye jobbSolar kraft for de fattige: fakta og tall Solkraft kan bidra til å lette fattigdom på landsbygda. David J. Grimshaw og Sian Lewis skinner et lys på sin fremgang, potensial og fallgruver. Økende tilgang til energi er viktig f

Gratis Forex Trading Bøker Pdf

Bøker om tekniske indikatorer De 4 veiledningene nedenfor dekker de grunnleggende egenskapene til tekniske indikatorer og hvordan man bruker teknisk analyse for å forbedre handelsresultater. De er til stor hjelp for handelsmenn å forstå hensikten og betydningen av de givne indikatorene, samt lære de beste metodene for å bruke dem. Du vil også lære beregningssystemene. Disse veiledningene vil hjelpe deg med å forbedre dine handelsferdigheter og nå dine handelsmål. Hva står de tekniske indikatorene for Hvor mye er de nyttige for deg Hva er det grunnleggende du bør vite Hvordan bruke dem Hvordan implementere den beste metoden for deres beregning Handelsindikatorer av Bill Williams Ifølge Bill Williams for å nå suksess i handelsfelt, bør en næringsdrivende vite nøyaktig og hele strukturen i markedet. Dette kan oppnås ved å analysere markedet i fem dimensjoner og ta hensyn til visse Forex-indikatorer. Forex Oscillators Hva er Oscillator og hvorfor trenger vi det? Dette er et teknisk analyse

Tidssprang Trading Strategi

Utvikle kontoen din Opptil 10 ukers fullstendig avslørt ndash-strategi garantert for å tjene penger, uansett om markedet går opp, ned eller blir det samme. Faktisk er det bare én måte denne strategien kan miste penger på. Registrer deg nå for å finne ut hva den ene måten er, og hvordan denne strategien kan forandre hvordan du handler. Våre tilbud er sentrert rundt vår eksklusive strategi, som hjelper deg: Tjen gjennomsnittlig opptil 10 ukentlige avkastninger. Handel med komfort. Kjenne din downside er CappedLimited. Vår strategi krever at et lavt kapitalbeløp for å starte handler krever ikke intradagmarkedsføring. , Krevende mindre enn 10 minutters ukentlig strategi tjener penger på en opp-eller ned-marked Eksklusiv strategi tilbyr høy sannsynlighet for suksessGå direkte tilgang til vårt webinarinnspilling som avslører vår strategi med faktiske handelseksempler og QA. Lær den raskeste og sikreste måten å vokse din konto på. Viktig informasjon om risikoen Mange handelsfolk har en tenden