Skip to main content

Ihforex Gjennomgang


IHForex (Investment House Forex) gjennomgang Merk: Nettstedet hevder at selskapet har vært i drift siden 2009. IHForex ble registrert i 2010-11-05 etter utløpet i 2007. FPA anbefaler EKSTRA FORSIKTIGHET med IHForex og eventuelle tilknyttede selskaper. ADVARSEL: Investment House Limited er på FINMA39s svarteliste for uautoriserte institusjoner. Klikk her for å se oppføringen. ADVARSEL: Det er en FPA Traders Court Guilty-dom mot dette firmaet. Det er også en FPA Traders Court Guilty-dom mot IBCFX. FPA anbefaler det høyeste mulige forsiktighetsnivået med disse selskapene, med mindre disse problemene kan løses. :, -,. IFOREX. . - -,. . -,. Mobil -,,. . - iPhone Android iFOREX Group: Formula Investment House Ltd.,, SIBAL131060. iCFD Limited,, (CySEC) 14311. eBrkerhz Befektetsi Szolgaltato Zrt. , II73.0592000 III73.059-42002. Formula Investment House Ltd. Forex, CFD (). , Forex CFD,. ,. -,. ,. IFOREX,. . ,,,, -. F. I.H. Formula Investment House Clearing Ltd. 2016 IFOREX. IFOREX IFOREX Group. ,,.iHForex Brukeromtaler Mitt navn er Robert, im fra Tyskland og jeg handler Forex, varer og indekser siden 2006. Jeg kom til Forex-markedet først og fremst av nysgjerrighet enn trang til å tjene penger online. Jeg gikk langt inntil jeg begynte å bli lønnsom og innse at det var en uforglemmelig reise for å bli bedre og utrydde opposisjonen i dette spillet for å tjene penger. Jeg begynte å innse at for en god strategi trenger du en god partner, en god megler, så i hele denne tiden gikk jeg gjennom mange meglere i søket mitt for å finne en som behandler sine kunder med like respekt og er støttende, samtidig som de tilbyr god handel på sine plattformer. Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse som jeg vil dele med deg på en bestemt megler, kalt IH Forex (Investment House Forex ihforex), i håp om at jeg kan hjelpe deg med å unngå dette selskapet og aldri bli lei meg for at du ikke gjorde det. Jeg begynte å bruke IHForexs-tjenester tilbake i begynnelsen av 2011 da jeg åpnet en live-konto med 3000 USD. Jeg mottok straks en bonus på 400 USD. Først syntes de å være hyggelige, svare på samtaler og ringe tilbake for å minne meg om viktige hendelser i den økonomiske kalenderen, gi meg sine meninger og alt det som jeg egentlig ikke var interessert i, men det var hyggelig å se at de prøvde å respektere sine kunder. Alt dette vil snart forandre. Etter 1 måneders handel har jeg tatt 300 USD og det fungerte bra, jeg fikk dem. Dette var min eneste vellykkede whitdrawal fra dem. Senere, da jeg prøvde å hente mer penger, begynte problemene å vises. Jeg prøvde å peke 1000 USD. Days passerte og uker passerte. Jeg kontaktet dem og alt de kunne si er at de sendte pengene, og jeg burde bare vente. Det oppstod faktisk som det var en whitdrawal i MT4 plattform uttalelse, av BKB (Basler KantonalBank) - som for øvrig er banken de jobber med. Pengene var ute av plattformen, men var ingensteds etter 3 uker. Jeg kontaktet dem flere ganger, prøvde å ringe og de reagerte bare når de fortalte meg at det er et problem i banken deres, og de vil gi meg beskjed når det er løst. Flere dager passerte og de sendte meg ikke noen e-post og de ringte ikke. Jeg kontaktet deres Live Chat på deres nettsted og de ga meg adressen til min kontoadministrator på Skype. Jeg snakket med ham og Han sa at pengene snart skulle nå meg og han lovet han vil ta vare på problemet. Etter en uke var det ingen penger på bankkontoen min. Jeg var veldig nervøs og jeg prøvde å peke på alle pengene mine. Kontoansvarlig spurte meg hvorfor jeg bestemte meg for å peke på alle pengene mine og jeg spurte ham bare når pengene kommer til meg. Han sa om 30 dager at jeg skulle få alle pengene mine, inkludert den første tilbaketrekningen. Alt jeg mottok etter flere dager var bare 1000 USD, fikk jeg aldri resten, uansett hvor mange trusler jeg laget og hvor mange ganger jeg kontaktet dem. Alt de kunne si er at de har et problem med banken deres, og de lover å sende pengene, som selvfølgelig aldri skjedde. De reagerte heller ikke på mange av mine e-postmeldinger før jeg trengte å la andre vet på nettet av situasjonen min. Jeg fant snart ut at de var svartlistet på nettsiden til Swiss Financial Authority på finma. chesanktionsunbewilligte-institutePagesdetails. aspxorgid265. Foruten å svindle folk, er deres plattforme ytelse forferdelig, handler utføres minutter senere etter at et ventende ordreprisnivå er truffet, får du re-sitater for dine bestillinger mesteparten av tiden, selv om det er liten eller ingen volatilitet og det verste av alt kommer ikke til å gå ut av deres fortjeneste mål, de vil fortsette å gå og muligens få deg til å miste mye penger på grunn av deres servere, og deres manipulerende natur. De manipulerer og spiller mot sine kunder og lager tilfeldige stearinlys og highslows som ikke vises i andre meglere. Dette er min erfaring med dem. Jeg håper virkelig at du ikke vil dumpe pengene dine til disse svindlere og bruke anstendige meglere som er regulert av nasjonale myndigheter og har lisenser og gode anmeldelser på nettet. Hold pengene dine trygge , FX Empire - selskapet, ansatte, datterselskaper og tilknyttede selskaper, er ikke ansvarlige heller ikke skal de holdes ansvarlig solidarisk for tap eller skade som følge av at det er avhengighet av informasjonen pr ovided på denne nettsiden. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis oppgitt i sanntid, og det er ikke nødvendigvis nøyaktig. FX Empire kan motta kompensasjon fra selskapene som finnes på nettverket. Alle priser her er gitt av markeds beslutningstakere og ikke ved utveksling. Som sådan kan prisene ikke være nøyaktige, og de kan avvike fra den faktiske markedsprisen. FX Empire har intet ansvar for eventuelle handelsstap som du måtte pådra deg som et resultat av å bruke data i FX Empire. Fortsett til Fxempire

Comments

Popular posts from this blog

Rickshaw Js Moving Average

Du får aldri jobb hvis du ikke har godt svar på dette ofte stilte intervjuespørsmål Velg riktig svar for å finne ut om du er forberedt på et vellykket jobbintervju. Hvorfor ønsker du denne jobben Velg riktig svar: Jeg ønsker å få kunnskap og erfaring i denne arbeidslinjen. Denne jobben tilbyr langsiktig karriereutvikling. Denne jobben er en ekte mulighet for meg å vokse og utvikle. Jeg kan få innvirkning og gi fordel for selskapet Denne jobben vil hjelpe meg med å anta et annet nivå i min karriere. Test ditt jobbintervju Ferdigheter Takk for at du tok deg tid til å intervjue med oss, men weve bestemte oss for å ansette noen andre. Ingen arbeidssøker ønsker å høre disse ordene etter intervjuet. Merk Svare på dette intervjuet spørsmålet feil kan koste deg din nye jobbSolar kraft for de fattige: fakta og tall Solkraft kan bidra til å lette fattigdom på landsbygda. David J. Grimshaw og Sian Lewis skinner et lys på sin fremgang, potensial og fallgruver. Økende tilgang til energi er viktig f

Gratis Forex Trading Bøker Pdf

Bøker om tekniske indikatorer De 4 veiledningene nedenfor dekker de grunnleggende egenskapene til tekniske indikatorer og hvordan man bruker teknisk analyse for å forbedre handelsresultater. De er til stor hjelp for handelsmenn å forstå hensikten og betydningen av de givne indikatorene, samt lære de beste metodene for å bruke dem. Du vil også lære beregningssystemene. Disse veiledningene vil hjelpe deg med å forbedre dine handelsferdigheter og nå dine handelsmål. Hva står de tekniske indikatorene for Hvor mye er de nyttige for deg Hva er det grunnleggende du bør vite Hvordan bruke dem Hvordan implementere den beste metoden for deres beregning Handelsindikatorer av Bill Williams Ifølge Bill Williams for å nå suksess i handelsfelt, bør en næringsdrivende vite nøyaktig og hele strukturen i markedet. Dette kan oppnås ved å analysere markedet i fem dimensjoner og ta hensyn til visse Forex-indikatorer. Forex Oscillators Hva er Oscillator og hvorfor trenger vi det? Dette er et teknisk analyse

Tidssprang Trading Strategi

Utvikle kontoen din Opptil 10 ukers fullstendig avslørt ndash-strategi garantert for å tjene penger, uansett om markedet går opp, ned eller blir det samme. Faktisk er det bare én måte denne strategien kan miste penger på. Registrer deg nå for å finne ut hva den ene måten er, og hvordan denne strategien kan forandre hvordan du handler. Våre tilbud er sentrert rundt vår eksklusive strategi, som hjelper deg: Tjen gjennomsnittlig opptil 10 ukentlige avkastninger. Handel med komfort. Kjenne din downside er CappedLimited. Vår strategi krever at et lavt kapitalbeløp for å starte handler krever ikke intradagmarkedsføring. , Krevende mindre enn 10 minutters ukentlig strategi tjener penger på en opp-eller ned-marked Eksklusiv strategi tilbyr høy sannsynlighet for suksessGå direkte tilgang til vårt webinarinnspilling som avslører vår strategi med faktiske handelseksempler og QA. Lær den raskeste og sikreste måten å vokse din konto på. Viktig informasjon om risikoen Mange handelsfolk har en tenden